1. Prekių grąžinimas ir keitimas
1.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (pvz., pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas įsigijus: “spausdintas prekes, reprodukcijas ar kitus poligrafijos pramonės dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą – 49.00)”; Žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje . Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
1.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 1.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

1.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

1.3.1Prieš grąžinant/keičiant prekes privaloma informuoti pardavėją apie grąžinimą telefonu: +37064709706 arba el.paštu: info@nonna.lt

1.3.2.Prekes Pardavėjui reikia grąžinti adresu, kuris Pardavėjo nurodomas Pirkėjui atsiųstame elektroniniame laiške, patvirtinančiame prekės grąžinimą.

1.3.3.Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už prekes, kurios prieš grąžinimą buvo netinkamai supakuotos ir pažeistos siuntimo metu, taip pat už netinkamai nurodytą adresą ir jei siuntiniai buvo prarasti. Tokiu atveju pinigai už prekes yra negrąžinami.

Grąžinamos arba keičiamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • Prekė grąžinama originalioje gamintojo pakuotėje, su visomis gamintojo etiketėmis ir apsauginiais maišeliais.
  • Visos nemokamos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos tuo pat metu.
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nenaudota, nepurvina, nesugadinta, nepraradusi vertės ir pan.).
  • Prekė turi būti nesurinkta.
  • Prekės turi būti grąžinamos lygiai per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo datos klientui, kitu atveju prekių atgal nepriimame ir pinigų negrąžiname.
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 1.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

2. Pinigų grąžinimo tvarka
2.1.Pinigai už prekes yra grąžinami į Kliento sąskaitą, iš kurios buvo atliktas pavedimas mokant už prekes.
Pinigai negrąžinami, jei pastebėta, jog prekės buvo tyčia arba dėl neatsargaus elgesio sugadintos (paveiktos aukšta temperatūra, pažeistos aštriais objektais ir t.t.).
2.2.Pinigai už siuntimo/grąžinimo/keitimo išlaidas nėra grąžinami (pinigai grąžinami tik už prekes), išskyrus tuos atvejus kai yra gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja netinkamas prekes pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis savo lėšomis.
2.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

Pardavėjas įsipareigoja:

  • Grąžinti pinigus Klientui už netinkamos kokybės prekes (jei pastebimas gamybinis defektas arba matomi gamybiniai neatitikimai nurodyti prekės specifikacijoje).
  • Jei Klientas gauna prekę, kuri yra brokuota ar kaip nors kitaip matomas defektas, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Klientui prekės grąžinimo išlaidas.
  • Pardavėjas neatsako už prekes (siuntas), kurios prieš grąžinimą buvo netinkamai supakuotos ir pažeistos siuntimo metu, taip pat už netinkamai nurodytą adresą ir jei siuntiniai buvo prarasti. Tokiu atveju pinigai už prekes yra negrąžinami.
  • Pardavėjas įsipareigoja gavus Jūsų grąžinamas prekes ir apžiūrėjus jų būklę per 14 kalendorinių dienų atlikti pinigų grąžinimą į sąskaitą, iš kurios buvo atliktas pavedimas apmokant už prekes.

3. Negalima pasinaudoti grąžinimo paslauga, jei užsakytos šios prekės:

3.1. dovanų kuponai;

3.2. drabužiai, vienkartinės prekės, higienos prekės, apšvietimo prekės;

3.3. sportinis inventorius – treniruočių pirštinės, kilimėliai ir kiti dėvimi/avimi daiktai.

3.4. prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba siunčiamos iš kitos šalies pagal individualų užsakymą  arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo). Jei prekė buvo užsakoma ir pristatoma pagal individualų užsakymą, iš tiekėjo esančio kitoje šalyje, Pardavėjas turi teisę pareikalauti komensuoti su prekės pristatymu susijusias išlaidas.

3.5. kosmetikos priemonės ir kitos teisine tvarka nustatytos negražintinos prekės.

DĖMESIO. Prieš siunčiant prekes atgal įsitikinkite, kad grąžinama prekė atitinka visus grąžinimo reikalavimus. Jeigu prekė neatitinka reikalavimų  tuomet prekių atgal nepriimame ir pinigų negrąžiname.

Paskutinį kartą redaguota: 2020.11.24 – 17:00 val.