1. Prekių pristatymas

1.1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą su pašto kodu bei kontaktinį telefono numerį. Pasirūpinkite nurodyti tik tokį pristatymo adresą, kuriuo vežėjas Jus surastų. Nepavykus užsakymo pristatyti nurodytu adresu, peradresavimas ar papildomas užsakymo pristatymas kainuos papildomai. Prieš pristatant užsakymą vežėjas susisiekia su gavėju užsakyme nurodytu telefono numeriu. Pasirūpinkite, kad nurodytas telefono numeris būtų įjungtas ir pasiekiamas kontaktuoti.
1.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

1.3. Prekės Pirkėjui pristatomos per:
1.3.1. Esančios sandėlyje prekės pristatomos per 5-7 darbo dienas, nuo pilno apmokėjimo patvirtinimo. Jeigu jūsų norimos prekės sandėlyje nėra tuomet pristatymo terminas priklausys nuo to per kiek laiko tiekėjai pasipildys prekių atsargas, todėl prieš įsigyjant norimą prekę, rekomenduojame susisiekti su mumis ir pasitikslinti dėl prekių likučių sandėlyje bei pristatymo terminų. Pristatymas Lietuvoje, kurių bendra užsakymo suma yra mažesnė nei 50 EUR kainuoja 3.99 EUR, užsakymams, kurių suma viršija 50 EUR – PRISTATYMAS NEMOKAMAS! Pristatant užsakymą į Neringą taikomas papildomas 40 EUR mokestis. Kurjeriai/vežėjai prekes pristato tik darbo dienomis nuo 08.00 iki 17.00 val. Šeštadienį, sekmadienį bei švenčių dienomis prekės nėra pristatomos.
Į užsienio šalis prekės siunčiamos pagal atskirą susitarimą ir šiems užsakymams taikomi papildomi siuntimo mokesčiai bei ilgesni pristatymo terminai.
1.4. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
1.5. Priimant siuntą, prašome atidžiai apžiūrėti siuntos pakuotę, jei ji bus pažeista įrašykite “PAKUOTĖ PAŽEISTA” vežėjų įteikimo lape, priešingu atveju Jūs sutiksite, kad gavote nepažeistą pakuotę. Jeigu priėmę nepažeistą siuntą radote prekių neatitikimą (gavote kitą prekę, neatitinka spalva/kiekis/komplektacija) informuokite mus nedelsiant, t.y. per 2 d.d. po prekių gavimo. Tokiu atveju ištaisysime netikslumus nemokamai. Informavus apie neatitikimus vėliau nei per 2 darbo dienas Pardavėjas pretenzijų nepriima. Esant pakuotės pažeidimui ir nenurodžius to vežėjo pateiktame lape už transportavimo metu sulaužytas ar kitaip apgadintas prekes neatsakome.
1.6. Pirkėjas privalo el. paštu pateikti Pardavėjui pažeisto siuntinio ir (arba) prekės (-ių) nuotraukas arba filmuotą medžiagą.
1.7. Atkreipkite dėmesį, kad pagal tarptautinę vežėjų konveciją kurjeriai/ vežėjai neprivalo kelti/iškrauti prekių ar padėti nunešti prekes iki buto, kurių svoris viršija 30 kg. Labai prašome pasirūpinti, kad pristatymo metu šalia būtų žmogus, kuris padės Jums atnešti prekes į Jums reikiamas patalpas ar vietą tuo atveju, jei į patalpas nėra tinkamo privažiavimo krovininiam liftui.
1.8. Prekių surinkimas. Atkreipkite dėmesį, kad nuo 2017 metų surenkant kosmetologinius bei kirpyklos baldus reikia turėti savo atsuktuvų komplektus. T.y. specifiniai atsuktuvai/veržlės yra pridedamos, bet standartinius atsuktuvus privalo turėti pats Pirkėjas.

Paskutinį kartą redaguota: 2020.11.24 – 17:00 val.